Om mig

Mitt foto
Gift, 2 barn älskar inredning, böcker, film, fotografering,skriva.

tisdag 15 februari 2011

Lite fläskrulader

Hallå alla matdiggare...

Hoppas ni mår gott, att julen har varit trevlig.
Själv tycker jag det är skönt med rutinger, allt för långa lov, etc gör att jag tappar fokus, lättare att säga äh gör det imorgon....
Gamla invanda mönster som hela tiden utmanar mig, en liten röd jävul på min vänstra axel som gärna ställer till det för mig....
Hur listig ens hjärna är och hur otroligt bristande karaktär jag måste lida av i smyg...he he

Men som jag sagt tidigare skam den som ger sig....nu har jag exakt enligt mina räkningar 10 veckor på mig att gå ner 8-10 kg sedna är jag ju för fabian i mååååål!!!!!!
Endå så är vissa dagar som tusen år....så otroligt jävla utmanade.... varför föddes jag inte med jävlarinamma... varför kan jag inte bara bita igen å köra så det ryker....

Tycker att Cambridge är en fantastisk diet hade gärna minskat på kolhydraterna, men jag mår bra, och kroppen mår bra, bara hjärnan som inte alltid sammarbetar....
Dessa jäkla invanda mönster...dom sitter ljupt.....

Skulle behöva bli lobotimerad så just matminnena skulle flyga ut och istället skapa nya matminnen


Mmmmm så gott det det är me Broccoli........å urs för sött, å slisktigt....
 "yeah right" like that is going "to happen eny time soon ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar