Om mig

Mitt foto
Gift, 2 barn älskar inredning, böcker, film, fotografering,skriva.

fredag 25 februari 2011

Fläskig fredag....H

Här går det på halvfart med just allt känns det som, att komma tillbaka till strikta slurpandet av shaken är överväldigande just nu.... Tänk om man kunde få vara själv i en månad, bara få sköta om sig själv, dricka sina shaker, gå på träningspass, samt långpromenader.....men så ser inte verkligheten ut.


När man har barn o gubbe då blir det xtra svårt att borra ner sig, för man ska ju hela tiden handla,
 laga maten, vissa dagar kan man stå emot, för att i nästa dag/stund helt tappa lust, motivation, glöd..:(


Maniskt mat tänkande, glorifieringen i allt gott...som man dessutom inte ens får en kick av längre..
jäkla orättvist....
Frågan jag ställer  mig just nu är kommer jag att lyckas eller kommer jag tappa all spunk


Tiden är knapp....sommaren är här snart och jag vill inte uppleva en sommar som förra.... jag har lovat mig själv och mina killar att jag ska ner på stranden varje dag, inte gnälla utan faktiskt få njuta av värmen , solen, badet..... förra sommaren fick jag hjärtklappning bara jag tänkte på att vara där..å i en baddräkt..


I år gott folk så ska ja stå vid mitt ord..... här ska , fläskas runt på badstranden ;)


Önskar er alla en fridefröjd fredagskväll....pözz





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar