Om mig

Mitt foto
Gift, 2 barn älskar inredning, böcker, film, fotografering,skriva.

lördag 18 juni 2011

Ja då var det dax för lite fläsklägg.

Sommaren är här, skolavslutning, badstranden, ljusa kvällar och glada barn...


Nu var det länge sedan jag skrev här, kanske just för att det inte finns något att skriva, har stått stilla i vikt vilket i sig är bra...om man var vid målet!! Vilket jag inte är :(
Man kan säga att mitt driv, och mål snabbt suddades ut när jag började tänja på gränserna, lite godis här och där å visps så var man sugen som fan igen.....
Men skam den som ger sig, har hoppat upp på polle igen!!


Jag hade 2 dagar innan jag började med flytande igen där jag upplevede mig xtra motiverad och inte hungrig, precis så kände jag när jag startade första gången å se då fixade jag att tappa 15,5 kg denna gång har jag inte ens så många kilon att brottas med, så nu blir det kortare och mer roliga resultat, att komma ner i vikt där jag inte vart på dom senaste 10 åren så håll tummarna gott folk för här ska det lyckas!!!!!
Pulvret har en positiv inverkan på mig när jag kommit över dom första dagarna, då kommer en energi och lätthet som faktiskt gör det hela enklare, inte svårt att laga mat åt barnen och energinivån är rätt hög, min första vecka nu efter uppehåll tisdag-lördag är -2.5 kg inte illa alls, så blir det 3.3 kg på första 10 dagarna är det riktigt najs, vet att nästkommande vecka säkerligen kommer ligga på ca 1.6-2 kg och det är satans bra det me...


Nu är den första deadlinen 9 juli då ska jag var vid mitt delmål så bara kämpa på.


Önskar att aug/sep kommer att inbringa en ny  garderob och  kanske även ett nytt jobb.......


Bjuder på en gammal bild av mig togs 1994 tror jag, med en väns dotter som idag är stora damen:)


Glad sommar alla matdiggare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar